LIKE EXCHANGE

Free Facebook Likes

Thursday, February 25, 2010

My Cinta...

Aku sedar...
Entah apa lagi...
Slalu saja begitu kisah cinta aku...

Dari sisi hati aku yang lain..
Aku hanya ingin dicintai apa adanya..
Tapi mungkin aku harus belajar..
Hidup ini tak seindah seni binaan France..

Bertiuplah wahai angin North Pole..
Sejukkanlah liang hatinya..
Agar bisa puing-puing jantung aku berputar lagi..

Terikkanlah cahaya mu mentari pagi Dubai..
Keringkanlah butir-butir air mata aku..
Walau aku tersiksa oleh bahang hukuman mu..
Hati yang terluka..
Mata yang berdarah..

Andai bisa saja aku kosongkan tubuh ini dari darah merah..
Biar sepucat salju Korea..
Tapi itu pasti menambah gelora laut Caspian..

Habiskanlah coretan puisi ini..
Jangan ada lagi cerita yang mendung gerhana..
Biar semua tenang dan ceria..
Senyumlah wahai sang kekasih..

My Cinta..

(c) copyright Alexisqandar 7

No comments:

Post a Comment

Hi.. Love