LIKE EXCHANGE

Free Facebook Likes

Thursday, March 27, 2014

MH370 - Media barat salahkan MUSLIM??!!

Nauzubillah!

Saya terkejut bila terlihat satu post di laman sosial Amerika yg sangat terkenal, tidak lain tidak bukan: FACEBOOK!!

Dalam post tersebut, media barat, jelasnya FOX NEWS dan yg lainnya juga menyalahkan muslim atas kejadian misteri MH370!

Apakah sudah jadi? Ini sangat membangkitkan kemarahan, namun lebih kepada kesedihan menafsirkan nasib bangsa kita yang ratanya Muslim. ISLAM!! Ya Allah...

Tanggal 11 September menjadi titik tolak bagi dunia mengenal Islam,ada yang kenal Islam sebagai teroris dan ada juga yang kenal Islam sebagai agama yang benar, Alhamdulillah. Media barat telah menjalankan peranan mereka dalam mendidik semua orang bahawa Islam adalah teroris dan pada pendapat saya,mereka telah Berjaya dengan apa yang mereka kerjakan. Tak dinafikan,disebabkan label ‘Islam=Teroris’ juga ramai yang masuk Islam. Di Jepun,tak kurang bilangan penduduknya yang menyamakan Islam dengan Teroris sehingga setiap masjid yang wujud di Jepun,bila tiba waktu solat Jumaat,akan diperhatikan oleh seorang pegawai polis yang bertugas di bawah tugasan ‘anti-terorist’.

Kadang-kadang,bila ditanya kepada ‘pelabel’ teroris ini,apakah yang sudah penganut agama Islam buat sehingga Islam sinonim dengan teroris,mereka diam,tiada jawapan yang jelas atau tiada bukti yang kukuh. Malah,jika ditanya tentang 11 September,ada yang tahu bahawa eksiden itu telah dirancang oleh golongan tertentu dan bukannya Islam tetapi mereka masih melabelkan Islam sebagai teroris.

Kini muslim di Malaysia pula jadi sasaran. Jika anda ingin lebih tahu mengapa dan siapa? Carilah sendiri. Usaha! There is a new thing they called Google.com

P/S: Akan mulai memboikot AMERIKA! (Coca Cola, Pepsi, LOREAL, KFC, McD, Johnson&Johnson, Starbuck, Nestle, KITKAT, Kraft,  Nike dlll)

IDIOTS ON FOX NEWS

No comments:

Post a Comment

Hi.. Love