LIKE EXCHANGE

Free Facebook Likes

Wednesday, April 9, 2014

Gambar Aktor Melayu Separuh Bogel Tersebar!



Baru-baru ini, peminat dunia hiburan tanah air sekali lagi heboh apabila sekeping foto yang didakwa Adi Putra dalam keadaan separuh bogel dengan hanya bertuala tanpa baju tersebar di internet.

Foto itu didakwa telah dimuat naik ke laman Instagram oleh bekas suami kepada wanita yang didakwa mempunyai skandal dengan Adi Putra sebelum ini.

Adi Putra yang ditemui ketika sidang media Teater Di Bawah Lindungan Kaabah semalam berkata kali ini dia hanya akan berdiam diri dan hanya mampu bersabar selagi dakwaan tersebut tidak ditujukan kepada isteri dan keluarganya.

"Saya tak tahu dan tak ambil tahu apa yang berlaku. Malah saya tidak akan mengambil tindakan apa-apa selagi ianya tidak melampaui batas.

"Saya sekarang belajar untuk bersabar sahaja dan tidak mampu untuk memarahi mereka. Sedangkan Rasul pun pernah diduga dengan peabagai musibah sehingga dibaling tahi ke mukanya tapi dia masih bersabar.

"Biarlah orang nak kata cara saya membiarkan pihak sana membuat suka hati ni nampak seperti saya yang bersalah kerana ianya tidak memberi apa-apa kesan kepada saya selain Allah sendiri meletakan salah itu kepada saya," katanya kepada murai.com.my ketika ditemui.

Adi yang kini terikat dengan teater yang diadaptasi dari novel ulama terkenal Indonesia, Allahyarham Prof. Hamka itu memberitahu dia tidak takut jika gambar tersebut memberi kesan kepada pementasan teaternya yang akan berlangsung pada Mei ini.

"Isu itu tidak menghalang saya untuk terus memberi impak dalam teater ini.

"Insya Allah di saya akan meminta dan berdoa kepada Allah agar ianya berjalan lancar dan ramai yang akan datang menonton," luahnya lagi.

Teater Dibawah Lindungan Kaabah diarahkan oleh Rosminah Mohd Tahir bakal dipentaskan di Istana Budaya pada 9 hingga18 Mei depan.

Selain Adi, aktres dan super Nasha Aziz juga turut membintangi teater tesebut dan turut dijayakan oleh barisan pelakon Elfira Loy, Fizo Omar, Dafi Ismail, Liza Abdullah, Zahid AF, Yasmin Hani dan ramai lagi.

No comments:

Post a Comment

Hi.. Love